Tuesday 7 January 2014

Nak Belajar Pasal Kewangan Tapi Malu Bersemuka? Sertai DOA !

Nak belajar tapi malu? 
Anda tiada alasan lagi, belajarlah secara online.


Kepada newbie or sesiapa saja yg ingin tau pasal pengurusan wang & hartanah, aku sarankan join dengan klik DSR Online Academy (DOA) ini. 

Uncle ni la, Dr Shah Razali a.k.a. DSR yang akan ajar korang di alam maya.

Dalam DOA. DSR dibantu oleh sifu2 yang lain, so the live support sentiasa ada. 

Ada lebih 60 video tutorial DSR & Team mengenai hartanah / bisnes / kewangan / mastercoach menjawab dll. Ilmu yang lain dari yang lain, dibantu dengan sokongan para coach.

Antara silibus DOA dalam bentuk video (tajuk-tajuk ini dishare dengan kebenaran coach DOA). 

Antara lagi silibus DOA dalam bentuk video (pada masa ini sudah ada lebih 60 video tutorial dan sentiasa bertambah).



Aku adalah salah seorang student DOA.
Personally, for me this is one the best online academy yang pernah aku sertai. (Sebab itu aku berani share dan promote DOA ni).

Yang paling penting, support from DSR dan coach2 lain tidak mengecewakan. Berapa banyak special group yang aku sertai yang dah tak aktif, tapi DOA masih fresh, active and up to date.

Plus, this is online academy, so the knowledge is at your fingertips.
Boleh tonton di mana saja, bila-bila masa. (Asalkan ada internet.) 

 So, apa lagi. Meh le belajar bersama-sama.

Layari link ini, sila klik DOA bersama DSR untuk pendaftaran.


2 comments:

  1. Alhamdulillah. Diharap kami dapat membantu lebih ramai orang diluar sana untuk belajar mengenai hartanah dan kewangan menerusi medium online terkini.

    ReplyDelete